עסקים בסדר עולה עסקים בסדר עולה
  • שירותים ומוצרים
    • להגדיל הכנסות באמצעות סדנאות
    • בניית תוכנית עבודה לפרויקט
    • קמפיין גיוס המונים
    • בניית תהליכי עבודה וניהול עסק
      • השקט שחיפשת
      • למה צריך תהליכי עבודה?
    • מרעיון לתוכנית פעולה – הכנת קורס דיגיטלי
  • בלוג
  • אודותי – דאסי נוי
  • צור קשר
  • ניהול עסק עצמאי – מדריך
  • שירותים ומוצרים
    • להגדיל הכנסות באמצעות סדנאות
    • בניית תוכנית עבודה לפרויקט
    • קמפיין גיוס המונים
    • בניית תהליכי עבודה וניהול עסק
      • השקט שחיפשת
      • למה צריך תהליכי עבודה?
    • מרעיון לתוכנית פעולה – הכנת קורס דיגיטלי
  • בלוג
  • אודותי – דאסי נוי
  • צור קשר
  • ניהול עסק עצמאי – מדריך
לזה לא ציפיתי
ראשי » מיפוי וארגון » לזה לא ציפיתי
2 בינואר 2017 11:41 אין תגובות dasiadm

מכירים את זה שהגעתם לחדר במלון ומחכה לך שם: סלסלת פירות, שוקולדים, יין?
מכירים את זה שפתאום באמצע השירות קיבלתם בונוס?
שהמלצרית הביאה לך קינוח בלי שביקשת?

לפני כמה ימים הזמינו אותי לארוחת ערב במלון יערות הכרמל, כידוע זה מלון מפנק
התיישבנו במרפסת הסגורה, על המושבים כריות לנוחות הישיבה..
לאחר כמה דקות ישיבה, המארחת שלי קמה בבהלה, הכרית הייתה רטובה
היא הלכה לחדר להחליף בגדים. כשחזרה קיבלנו משקאות על חשבון הבית.
לאחר זמן מה קמתי גם אני מהכיסה, והחלפתי כרית כי גם הכרית שאני ישבתי עליה הייתה לא יבשה
רק שבגלל הג'ינס לקח יותר זמן עד שהרגשתי.
החלפתי כרית. לאחר מכן עם המנות העיקריות הגיע גם מנה נוספת שלא הזמנו
והקינוחים ניתנו לנו ללא חיוב
ובתום הארוחה הודיעו לנו אחר כבוד – הארוחה כולה על חשבון הבית

אמנם היו תקלות, הייתה אי נעימות, אבל הפינוק שקיבלנו, ההתחשבות
הייתה מעל ומעבר ולא ציפינו לקבל את הארוחה חינם

קורה שיש תקלות, קורה שדברים משתבשים, השאלה היא, מה עושים עם זה, איך מתמודדים וממתיקים את החוויה

קרה לך שקיבלת שירות מעל המצופה?

האם זה משהו שסיפרת עליו לחבר? שפתאום קרה לך משהו טוב מפתיע

הפתעת הלקוח, זה דבר מאד פשוט, קל לביצוע וניתן לשלב אותו בתהליך

במקרים שבהם הכל הולך כשורה, פינוק נוסף הוא אפילו עוד יותר מתוק,

הוא מה שיגרום ללקוח שלך לספר ללקוח ולחזור שוב

רוצה לתת שירות מעל המצופה?

שירות מעל המצופה לא מגיע בטעות – הוא מתוכנן ומתוזמן לזמן הנכון והמדויק

איך עושים את זה? בונים תהליך סביב הלקוח שיגרום ללקוח לספר על החוויה לחבריו

רוצה לקוחות מאושרים? 

רוצה לדעת לבקש מהלקוח את ההפניות עוד בזמן תהליך העבודה?

רוצה להגדיל הכנסות?

למילוי טופס התאמה לליווי עסקי – קישור

שיהיה לך יום מסודר

דאסי

Comments

ארגון ביצוע התארגנות חזון יעילות כלים משימות נהלים ניהול סדר עסק עסקים עצמאים תהליכי עבודה תכנון תקשורת
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • מה עושים מפסח עד ראש השנה
  • הרגת אותי עם הדחיינות!
  • אתגר הלפיד – למה קהילה
  • אחריי החגים ומה אז?
  • איך משתלטים על רשימת המשימות הבלתי נגמרת בעסק?
קטגוריות
  • טפסים והסכמים
  • כללי
  • כתיבה
  • מיפוי וארגון
  • ניהול זמן
  • שירות ללקוחות
  • Facebook
תגיות
אפקטיביות ארגון ביצוע בניה גביה התארגנות זמן חזון טמפלטים יעילות יצירת זמן כלים כתיבה מחלקות מחלקת יצור מטרות מיפוי העסק מיפוי עסקי מכירות מערכות משימות נהלים ניהול ניהול זמן ניהול כספים סדנה סדר עבודה לבד עובדים עומס עבודה עסק עסקים עצמאים פינוי זמן פיתוח עסקי פרויקטים שיווק שירות שירות לקוחות תהליך תהליכים תהליכי עבודה תחומי אחריות תכנון תקשורת
עסקים בסדר עולה
דאסי נוי    052-2447153
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס