מכירים את זה שהגעתם לחדר במלון ומחכה לך שם: סלסלת פירות, שוקולדים, יין?
מכירים את זה שפתאום באמצע השירות קיבלתם בונוס?
שהמלצרית הביאה לך קינוח בלי שביקשת?
לפני כמה ימים הזמינו אותי לארוחת ערב במלון יערות הכרמל, כידוע זה מלון מפנק
התיישבנו במרפסת הסגורה, על המושבים כריות לנוחות הישיבה..
לאחר כמה דקות ישיבה, המארחת שלי קמה בבהלה, הכרית הייתה רטובה
היא הלכה לחדר להחליף בגדים. כשחזרה קיבלנו משקאות על חשבון הבית.
לאחר זמן מה קמתי גם אני מהכיסה, והחלפתי כרית כי גם הכרית שאני ישבתי עליה הייתה לא יבשה
רק שבגלל הג'ינס לקח יותר זמן עד שהרגשתי.
החלפתי כרית. לאחר מכן עם המנות העיקריות הגיע גם מנה נוספת שלא הזמנו
והקינוחים ניתנו לנו ללא חיוב
ובתום הארוחה הודיעו לנו אחר כבוד – הארוחה כולה על חשבון הבית
אמנם היו תקלות, הייתה אי נעימות, אבל הפינוק שקיבלנו, ההתחשבות
הייתה מעל ומעבר ולא ציפינו לקבל את הארוחה חינם
קורה שיש תקלות, קורה שדברים משתבשים, השאלה היא, מה עושים עם זה, איך מתמודדים וממתיקים את החוויה
קרה לך שקיבלת שירות מעל המצופה?
האם זה משהו שסיפרת עליו לחבר? שפתאום קרה לך משהו טוב מפתיע
הפתעת הלקוח, זה דבר מאד פשוט, קל לביצוע וניתן לשלב אותו בתהליך
במקרים שבהם הכל הולך כשורה, פינוק נוסף הוא אפילו עוד יותר מתוק,
הוא מה שיגרום ללקוח שלך לספר ללקוח ולחזור שוב
רוצה לתת שירות מעל המצופה?
שירות מעל המצופה לא מגיע בטעות – הוא מתוכנן ומתוזמן לזמן הנכון והמדויק
איך עושים את זה? בונים תהליך סביב הלקוח שיגרום ללקוח לספר על החוויה לחבריו
רוצה לקוחות מאושרים?
רוצה לדעת לבקש מהלקוח את ההפניות עוד בזמן תהליך העבודה?
רוצה להגדיל הכנסות?
למילוי טופס התאמה לליווי עסקי – קישור
שיהיה לך יום מסודר
דאסי