עסקים בסדר עולה עסקים בסדר עולה
  • שירותים ומוצרים
    • להגדיל הכנסות באמצעות סדנאות
    • בניית תוכנית עבודה לפרויקט
    • קמפיין גיוס המונים
    • בניית תהליכי עבודה וניהול עסק
      • השקט שחיפשת
      • למה צריך תהליכי עבודה?
    • מרעיון לתוכנית פעולה – הכנת קורס דיגיטלי
  • בלוג
  • אודותי – דאסי נוי
  • צור קשר
  • ניהול עסק עצמאי – מדריך
  • שירותים ומוצרים
    • להגדיל הכנסות באמצעות סדנאות
    • בניית תוכנית עבודה לפרויקט
    • קמפיין גיוס המונים
    • בניית תהליכי עבודה וניהול עסק
      • השקט שחיפשת
      • למה צריך תהליכי עבודה?
    • מרעיון לתוכנית פעולה – הכנת קורס דיגיטלי
  • בלוג
  • אודותי – דאסי נוי
  • צור קשר
  • ניהול עסק עצמאי – מדריך
אחריי החגים ומה אז?
ראשי » ניהול זמן » אחריי החגים ומה אז?
5 בספטמבר 2017 14:44 אין תגובות dasiadm

בשבועיים האחרונים דיברתי עם הרבה בעלי עסקים שאמרו לי דברי איתי אחרי החגים.

אז ככה: ביוני אמרנו ביולי, ביולי אמרנו בספטמבר, ומאוגוסט התחלנו לדבר על אחרי החגים. ומיוני עד אחרי החגים 5 חודשים…

לכאורה אין עם זה בעיה, אבל אם נסתכל על לוח השנה אנחנו בדיוק גמרנו את אוגוסט, ולפני זה יולי גם היו הרבה תירוצים. ובעצם עוד 3 שבועות מתחילים החגים. ואחרי החגים זה עוד יותר מחודש.


ומה יקרה עם העשייה שלך עד אז? האם יש תוכנית פעולה?

האם חשבת כבר על מה תרצה להשיג השנה?

שנה שעברה עבדתי בלי תוכנית יעדים. עבדתי הרבה והתקדמתי מלא. אבל מה, לא היה לי למה להשוות את עצמי. ההתקדמות שלי הייתה יפה אבל לא הייתי בפוקוס על הדברים.

לא החלטתי כמה לקוחות ולא החלטתי על מוצרים.

לעומת זאת לפני חודשיים כבר החלטתי על תוכנית יעדים, ותוך חודש פתחתי שתי קבוצות פוקוס לעסקים. עדיין יש 2 מקומות בקבוצות. (רק אומרת)

בקבוצות שלי, למרות שרק התחלנו – זהר פתחה תיק עוסק והתחילה לפעול להכנסות עם תוכנית פעולה. יפעת התחילה לרכז את רשימת הלקוחות ולהבין איך לעבוד מול הלקוחות באופן שהיא לא תאבד את הרגליים והידיים. יהודה כבר התחיל לספר על הסדנאות שלו והבין שהוא צריך למקד את הקהל ולבדוק מה עובד לו. (עושה סדנה עוד 10 ימים)

אחרי החגים, כל בעלי העסקים יתחילו להתעורר, אבל מי שצריך את השירות שלכם לא מחכה שאתם תתעוררו. הוא קונה עכשיו. יש בעלי עסקים שכבר מכינים את התשתית לעבודה השנתית שלהם ואני מאמינה שאף אחד לא באמת מחכה לנו. אנשים יבואו אם תציעו. העסק שלכם חייב לעבוד כבר עכשיו וגם אם רוב המכירות יהיו אחרי החגים. עכשיו זה הזמן להכין את התשתית.

עכשיו זה הזמן להפיק את המקסימום מהזמן שלכם.

אני גיליתי שעבודה בקבוצה עוזרת בהרבה דרכים:

  • חברים שתומכים
  • סדר בראש
  • פעולה מתמשכת

והכי חשוב, אתם לא לבד.
גם אם עובדים על ההכנות לקראת המוצר הבא והמכירה הבאה
כבר עכשיו אפשר להתקדם יותר מהר. להפיק את המקסימום מהזמן שלכם.

לדעת כבר עכשיו ולא אחרי החגים מה צריך לעשות כדי להגיע ליעדים שלכם. להשיג השנה את מה שחלמתם.

לא משנה לכמה אנשים אני המלצתי להקים קבוצות עבודה, אני לא מכירה אף אחד שהצליח.
זה היה לי ממש חבל. כי הקבוצה שלי שינתה את חיי.

ולכן החלטתי לפתוח את הקבוצות כדי לעזור ליותר עסקים להתקדם עם העשיה שלהם ולהגיע להישגים השנה.

ליצר מסגרת, ליצר רצף והתחייבות של אנשים.
לעזור לאנשים להתארגן עם הזמן באמצעות השיטות שפיתחתי לניהול זמן עסקי.
נוודא שאתם באים לפגישה וזה שגם עוזר לכם להתקדם עם המטרות.

בכל יום ראשון נפגשים באינטרנט – שיחת וידאו, קבוצה קבועה עד 5 אנשים.
לכל אחד יש את הזמן שלו להציג דילמה ולקבל את הפידבק של הקבוצה,
אני אוספת את הסשן של כל אחד עם עזרה בהנחיות כיצד לעשות זאת מתוך

נבנה לכל אחד מהחברים מערכת זמנים מותאמת אישית.

נדבר על האתגרים שעוברים עם ניהול זמן וניהול עסק.
נבנה תהליכים ונארגן את העסק לעבודה פרודוקטיבית.

ונתחיל תהליך ניהול זמן ועסק משבוע לשבוע שיביא לתוצאות המהירות דווקא משום שהוא הדרגתי.

נעבוד בקבוצה על לנהל את העסק והזמן שלכם בצורה יעילה.

אחת מבעלות העסקים שדיברתי איתה השבוע, אמרה לי שנדבר אחרי החגים. אז היא כבר תדע יותר טוב איך הולך. אני אומרת, אם תתחילי עכשיו ותפעלי כבר מעכשיו כבר אחרי החגים יהיו יותר הכנסות ויותר אפיקי הכנסה.

אז מה אתם מרוויחים מהקבוצה?

  1. השנה העסק שלכם יצמח ותגיעו למטרות שלכם!
  2. אתם לא לבד, תרגישו ותדעו שיש לכם צוות חשיבה שעוזר לכם להתמודד עם כל אתגר (ותמיד יש אתגרים)
  3. תהיה לך מסגרת עבודה וניהול זמן כך שהעבודה שלך תהיה אפקטיבית ותרגיש חופש והגשמה
  4. כל קבוצה תקבל קבוצת ווצאפ לשתף במשך השבוע, לתמוך ולהיתמך, להתיעץ ולקבל פרגון כשצריך
  5. עקרונות ניהול זמן עסקי שיקדמו את העסק שלכם

לפרטים נוספים  – כאן

Comments

אפקטיביות ארגון ביצוע התארגנות זמן יעילות יצירת זמן מטרות משימות נהלים ניהול ניהול זמן סדר עבודה לבד עומס עבודה תכנון
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • מה עושים מפסח עד ראש השנה
  • הרגת אותי עם הדחיינות!
  • אתגר הלפיד – למה קהילה
  • אחריי החגים ומה אז?
  • איך משתלטים על רשימת המשימות הבלתי נגמרת בעסק?
קטגוריות
  • טפסים והסכמים
  • כללי
  • כתיבה
  • מיפוי וארגון
  • ניהול זמן
  • שירות ללקוחות
  • Facebook
תגיות
אפקטיביות ארגון ביצוע בניה גביה התארגנות זמן חזון טיפים טמפלטים יעילות יצירת זמן כלים כתיבה מחלקות מטרות מיפוי העסק מיפוי עסקי מכירות מערכות משימות נהלים ניהול ניהול זמן ניהול כספים סדנה סדר עבודה לבד עובדים עומס עבודה עסק עסקים עצמאים פינוי זמן פיתוח עסקי פרויקטים שיווק שירות שירות לקוחות תהליך תהליכים תהליכי עבודה תחומי אחריות תכנון תקשורת
פוסטים אחרונים
  • מה עושים מפסח עד ראש השנה
  • הרגת אותי עם הדחיינות!
  • אתגר הלפיד – למה קהילה
  • אחריי החגים ומה אז?
  • איך משתלטים על רשימת המשימות הבלתי נגמרת בעסק?
ארכיונים
  • מרץ 2018
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
קטגוריות
  • טפסים והסכמים
  • כללי
  • כתיבה
  • מיפוי וארגון
  • ניהול זמן
  • שירות ללקוחות
כלים
  • התחבר
  • פיד רשומות
  • פיד תגובות
  • WordPress.org
עסקים בסדר עולה
דאסי נוי    052-2447153
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס