תהליכי ונהלי העבודה הם השלב הרביעי והאחרון של הביצוע התכנוני לכל עסק.
הם משלבים את החזון והמטרות, עם הפעולות שנעשות – אסטרטגיה וטקטיקה לביצוע בפועל ושמירה על הערכים המוצהרים של החברה. הם משמשים כלי התנהלות יומיומי ואמצעי להעברת מידע.
בנוסף, הם מאפשרים הליכה לאור הערכים והסטנדרטים שנקבעו כחלק מהחזון, ומשמרים את האיכויות של בעל העסק גם כאשר הוא מעוניין להאציל את העבודה על עובדים ולשמור על קול ומסר אחיד. יתרון נוסף של תהליכי ונהלי העבודה הוא מנגנון ביקורת ביצוע וכלי להכשרת עובדים כך שהם יכולים מהר יחסית להפנים את ההתנהלות והמסגרת של תפקידם.
עסקים רבים וחברות רבות קמים בעקבות הרצון של בעלי העסק לעסוק בתחום המומחיות ולתרום לעולם את הכישורים המיוחדים שנרכשו במהלך השנים. ברובם בעלי מקצוע טובים ומצוינים בתחומם.
אולם, לרוב אין להם את הכישורים והניסיון לריכוז המידע הנצבר בעסק באופן מאורגן ונגיש. מערכות המידע שהם משתמשים בהן הרבה פעמים לא מותאמות באופן אופטימלי לצרכים או שלא כל התכונות שלהן מנוצלות.
לפני תחילת עבודה על תהליכי ונהלי עבודה יש להבין את רוח הדברים ואילו סטנדרטים של עבודה רוצים להשיג. תהליך ליווי ראשוני לעסק בהקמה כולל לרוב הגדרת חזון ומטרות העסק. אם לעסק יש כבר חזון, מטרות, אסטרטגיה וטקטיקה נוכל להתחיל כבר בתהליך של בניית תהליכי ונהלי העבודה.
פרמטרים רבים של ניהול הארגון כמו: ניהול הזמן, הלקוחות, הגביה והמשימות יכולים להביא לעליה ביעילות, תפוקה ורווחים.
אני מאמינה שבעזרתי נוכל לבנות מערכת מותאמת לעסק שלך והצרכים שלך ובכך להביא לייעול, צמיחה והצלחה.
לקביעת פגישה ניתן ליצור קשר
דאסי 052-2447153
או להשאיר פרטים ואחזור אליך בהקדם
[contact-form-7 id="22" title="טופס יצירת קשר 1"]